PYTANIA I ODPOWIEDZI

1. Co zrobić, jeśli pomyliłem się lub chcę anulować zamówienie?

O pomyłce lub chęci anulowania zamówienia należy poinformować obsługę sklepu mailowo filiptomiec@gmail.com w terminie do 3 dni od zamówienia.

2. Czy będzie możliwość śledzenia przesyłki?

Tak, jest możliwość śledzenia przesyłki na stronie internetowej https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel, tam należy wpisać nr nadania przesyłki przesłany do Państwa mailem.

3. Czy mogę odebrać obraz osobiście?

Tak, można odebrać obraz osobiście po wcześniejszej przedpłacie na konto lub opłacając obraz/plakat gotówką bezpośrednio w pracowni. Należy się także dowiedzieć kiedy jest możliwość odbioru - można to zrobić mailowo bądź telefonicznie.

4. Czy mogę sprawdzić zawartość paczki?

Każda paczka powinna być rozpakowana w obecności osoby doręczającej. Jeśli paczka jest opłacona to można to zrobić od razu. Każdą paczkę należy otwierać bardzo ostrożnie, trzeba uważać aby nie poprzecinać płótna obrazu lub nie porysować szkła akrylowego.

5. Czy mogę zamówić obraz którego nie ma w ofercie?

Tak, można zamówić obraz nawet wg własnego projektu lub zdjęcia. Aby to zrobić należy zadać pytanie - przesłać zdjęcie lub własny projekt, podać wymiary obrazu i ilość części. Na podstawie tych danych Klient zostanie poinformowany jaka jest cena obrazu oraz czas jego realizacji.

6. Czy mogę zamówić obraz o innych wymiarach niż dostępne na stronie?

Tak. Należy skorzystać "Zadaj pytanie" zakładka jest w każdym produkcie. W pytaniu należy podać nazwę produktu, a następnie wymiary o jakie Klient chce zapytać (długość i szerokość całkowitą oraz ilość części). W odpowiedzi na takie pytanie Klient otrzyma wycenę obrazu wraz z podaniem wymiarów poszczególnych części oraz wymiaru całkowitego obrazu.

7. Czy mogę zamówić obraz z wysyłką poza granice Polski?

Tak, można zamówić obraz z wysyłką zagraniczną do dowolnego kraju na świecie. Koszty wysyłki są podawane indywidualnie, bo jest to uzależnione od położenia danego kraju. Najlepiej zapytać o koszt wysyłki zagranicznej przed dokonaniem zakupu.

8. Czy można łączyć promocje?

To zależy:). Możesz jednocześnie skorzystać z kodu rabatowego wraz z promocjami organizowanymi na stronie. Nie możesz jednak łączyć kodów rabatowych.

9. Czy przesyłka z obrazem jest odpowiednio zabezpieczona?

Obrazy są odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniami - wszystkie części są przekładane folią bąbelkową, 4-krotnie ściśle owijane folią strech. Całość jest obklejana taśmą, aby poszczególne części nie ulegały przemieszczeniu podczas transportu. Tak zapakowany obraz jest wkładany w pudełko kartonowe specjalnie przegotowane do tego celu. Puste szczeliny są uzupełniane wypełniaczem. Karton jest zaklejany, opisywany numerem obrazu oraz oklejony naklejkami "OSTROŻNIE". Każda przesyłka krajowa jest ubezpieczona.

10. Czy są jakieś dodatkowe efekty dostępne w ofercie?

Tak. Można zmienić kolorystykę obrazu - odpłatnie. Można dodać na obrazie dedykację z przodu (na motywie obrazu) lub z tyłu - odpłatnie.

12. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Realizacja zamówienia typowego trwa do 90 dni roboczych w zależności od zamówionego produktu. Czas wysyłki jest opisany jest przy każdym produkcie. Realizacja zamówienia indywidualnego jest ustalana indywidualnie. Do czasu realizacji nie jest wliczany czas dostawy zamówionego towaru - około 24h.

13. Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

O każdej zmianie statusu zamówienia Klient informowany jest mailowo.

14. Jak powiesić obraz na ścianie?

Obrazy olejne wyposażone są w zawieszki na odwrocie. Można jednak je zdemontować i wówczas zalecam wieszać obraz na dwóch gwoździach lub wkrętach wkręcanych do ściany na tylnej drewnianej ramie obrazu (krosno). Wtedy obraz przylega do ściany i nie widać haczyków. Plakaty natomiast posiadają haczyki na odwrocie.

15. Jakie są koszty wysyłki?

Koszt wysyłki paczki krajowej za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD:

  • wysyłka po wpłacie należności na konto - 24,00 zł
  • odbiór osobisty po przedpłacie - 0,00 zł

Koszt wysyłki paczki zagranicznej za pośrednictwem Poczty Polskiej ustalany jest indywidualnie, w zależności od kraju Paczki zagraniczne są wysyłane po wpłacie należności na konto. Nie ma możliwości wysyłki za pobraniem.

16. Jakie są sposoby dostawy?

Na terenie Polski paczki są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Paczki zagraniczne są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej.

17. Otrzymałem/łam bon podarunkowy - jak go wykorzystać?

Bony podarunkowe można wykorzystać na zakup dowolnego obraz w sklepie. Jeden bon można wykorzystać przy jednym zamówieniu. Zamówienie może się składać z pojedynczego produktu lub większej ilości produktów. Za wysyłkę wybranego produktu należy zapłacić osobno. Jeżeli cena produktu jest niższa niż nominał bonu, sklep nie zwraca różnicy. Jeżeli cena wybranego produktu jest wyższa niż nominał bonu wtedy Klient dopłaca różnicę. Bonów i promocji nie można łączyć ze sobą.

18. Otrzymałem/łam kod rabatowy - jak go wykorzystać?

Podczas realizacji zamówienia w koszyku znajduję się rubryka, w której należy kod rabatowy wpisać. Wówczas koszty zakupu zostaną pomniejszone o wartość przypisaną do kodu.

19. Paczka, którą otrzymałem, jest uszkodzona. Co mam zrobić?

Każdą paczkę należy rozpakować w obecności kuriera. Jeśli paczka lub przedmiot wewnątrz noszą jakiekolwiek ślady uszkodzenia należy podczas odbioru, w obecności kuriera spisać "Protokół ustalenia stanu przesyłki", w którym są opisywane wszelkie uszkodzenia. Należy również poinformować Firmę Tomiec Art Sp. z o.o. o uszkodzeniu przesyłki drogą mailową lub telefoniczną oraz przesłać skan "protokołu" na adres mailowy. Mail: filiptomiec@gmail.com, Telefon - 667180105.

20. Chcę zadać inne pytanie...

Pytania można zadawać za pomocą: przycisku "Zadaj pytanie" zakładka jest w każdym produkcie lub na maila filiptomiec@gmail.com. Odpowiadamy na wszystkie pytania do 48h. Potrzebujesz zadzwonić ? Jesteśmy pod telefonem od poniedziałku do piątku 8:00 - 15:00. Telefon - 667180105. Nie wahaj się ani chwili.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl